شوک قيمتي نداشتيم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شوک قيمتي نداشتيم
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 20
نویسنده : مولوی
وزير بازرگاني گفت: در ده روز نخست اجراي هدفمندي يارانه‌ها و با همکاري و مشارکت مردم، اصناف و توليدکنندگان، حساس‌ترين روزهاي اجراي اين قانون بدون تورم انتظاري يا شوک قيمتي سپري شد.

به گزارش خبرگزاري مهر، مهدي غضنفري در ارزيابي خود از ده روز نخست اجراي هدفمندي يارانه ها در کشور گفت: رفتار مردم در خريد و تامين کالا هوشمندانه بوده است، ضمن اينکه اين رفتار در کنار همکاري و مشارکت اصناف موجب شد تا بازار به شرايط کاملا عادي ادامه دهد.

وي با بيان اينکه در اين مدت در برخي از کالاها تغييرات ساده قيمتي به لحاظ کاهش يا افزايش اتفاق افتاد که ناشي از فصل و تغييرات قيمت در بازار بوده است، اظهارداشت: اين تغييرات همواره در بازار رخ مي دهد و طبيعت بازار است.

غضنفري به صراحت اعلام کرد که در اين موقع از سال که نزديک به پايان سال است، سابقه نداشته است که کاهش قيمت در برخي از کالاها به اين اندازه باشد.

وزير بازرگاني نوسان قيمتي تنها تعدادي از کالاها را جاي هيچ نگراني ندانست و اظهارداشت: از روزهاي نخست اجراي هدفمندي يارانه ها "ماراتن قيمتها" انتظار مي رفت, اما با برنامه ريزي اتحاديه ها ، مجامع ، اصناف و همکاري و مشارکت مردم، اين اتفاق رخ نداد.

غضنفري از ذخيره 22 گروه کالايي با همکاري وزارت بازرگاني و بخش خصوصي سخن گفت و عنوان کرد: باوجود گذشت 10 روز از اجراي هدفمندي يارانه ها، تاکنون هيچ درخواستي براي خروج اين کالاها از انبارها يا سردخانه ها وجود نداشته است.

حجم ذخيره سازي گسترده کالاهاي اساسي در راستاي هدفمندي يارانه ها بيش از يک ميليون تن گزارش شده است.

به گفته وي، تاکنون 14 هزار و 500 انبار و سردخانه به سامانه وزارت بازرگاني اعلام موجودي کرده اند و آمارها ثبت شده است، البته انبارداران و سرخانه داران هر 15 روز آخرين موجود خود را در سراسر کشور به وزارت بازرگاني اعلام مي کنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: